Kvalitný zákaznícky servis – záruka zisku a spokojnosti zákazníkov

1. ročník

 19.9.2019 |  Bratislava

Všetko, čo potrebujete vedieť, dozviete sa na jednom mieste

Kvalitný zákaznícky servis vám zabezpečí viac ako 40 % obratu firmy!
5 krokov k fungujúcemu zákazníckemu servisu!



Lektori

Michal Martinkovič

Michal Martinkovič

Michal Martinkovič sa od roku 2005 špecializuje na oblasť komerčných call centier, pričom participoval na viac ako 350 projektoch rôzneho typu v piatich krajinách a 10 pobočkách strednej Európy. Spolupracoval napríklad so spoločnosťami ZSE, SkyToll, Home Credit, VÚB banka, Telekom alebo Union poisťovňa. V roku 2017 založil call centrum v spoločnosti Mafra Slovakia, a.s., kde sa mu podarilo úspešne prepojiť mediálny priestor s call centrom. V súčasnosti pôsobí na pozícii Head of Call Center v Bencont Investments, pôsobiacou najmä v oblasti správy pohľadávok.

Mgr. Eva Braxatorisová

Mgr. Eva Braxatorisová

Advokátka, ktorá už počas štúdia nadobudla skúsenosti v komerčnej sfére v pozícii vedúcej projektov a riadenia marketingových spoločností. Po absolvovaní právnej praxe vo verejnej správe vykonáva od roku 2009 advokátsku prax samostatne. Je držiteľkou licencie mediátorky na riešenie sporov mimosúdnou cestou, pravidelne publikuje a vedie semináre, najmä v oblasti práva nehnuteľností, medicínskeho a rodinného práva a práva obchodných spoločností.

Martin Musil

Martin Musil

Martin Musil je konateľom a výkonným riaditeľom spoločnosti Intrum Slovakia s.r.o. V máji 2015 bol zvolený za viceprezidenta ASINS (Asociácia slovenských inkasných agentúr). V období rokov 2011 až 2014 pôsobil ako COO zodpovedný za prevádzku a investície skupiny v Ruskej federácii a na Ukrajine. Zároveň zastrešoval 12 regionálnych kancelárii a 3 call centrá s viac ako 450 zamestnancami. Pred pôsobením v zahraničí takmer 10 rokov zastával v spoločnosti EOS KSI Slovensko pozície Head of Collection a Head of Operation. Takisto bol súčasťou medzinárodného tímu zodpovedného za implementáciu nadnárodných IT projektov v rámci EOS group. Martin Musil je absolventom Elektrotechnickej fakulty Slovenskej technickej univerzity.

Andrej Saxon

Andrej Saxon

Mladý človek so záľubou v informatike a komunikácii. Od roku 2014 pracuje pre spoločnosť Quality Unit, kde sa stará o zákazníkov helpdesk softvéru LiveAgent a affiliate marketing softvéru Post Affiliate Pro. Momentálne zastáva post tímlídra oddelenia Predaja a Customer Success. Vždy chce zákazníkovi priniesť výbornú skúsenosť pri každom kontakte so zákazníckou podporou, motivovať agentov pracujúcich v helpdesku, identifikovať potrebu zákazníka a vyriešiť ju v jeho prospech v čo najkratšom čase.

Program

  • 8:30 – 9:00

    Registrácia účastníkov s občerstvením

  • 9:00 – 10:30

    Michal Martinkovič

    Efektívna, správna a profesionálna komunikácia so zákazníkom

    • Najnovšie trendy v komunikácii vo vzťahu so zákazníkom
      • Čo očakávajú zákazníci z digitálneho prostredia na zákazníckom servise
      • Akú úlohu zohráva spätná väzba
    • Ako zvýšiť efektivitu a kedy je priestor na ďalší predaj
      • Kategorizácia zákazníkov nie je len o reportingu
  • 10:30 – 10:40

    Prestávka s občerstvením

  • 10:40 – 12:10

    Mgr. Eva Braxatorisová

    Ako správne, úspešne a v súlade so zákonom vybaviť reklamáciu

  • 12:10 – 13:00

    Obed

  • 13:00 – 14:00

    Martin Musil

    Úspešné upomínanie a vymáhanie pohľadávok

    • Čo fungovalo kedysi a ako to robiť dnes? 5 tipov, čo sa oplatí vyskúšať!
    • Ako motivovať dlžníka, aby zaplatil?
    • Digitalizácia a technológie - ako ich využiť?
  • 14:00 – 14:45

    Andrej Saxon

    Výborný softvér zákazníckeho servisu – základ výborného fungovania firmy

    • Dôležitosť výberu softvéru (ticketovací systém, CRM, help-desk)
    • Podporované funkcionality podľa zákazníkovej potreby
    • Prínos pre zákazníka
      • Rozdelenie úloh
      • Automatizácia
      • Sledovanie riešenia požiadavky/problému
      • Šetrenie času pracovníka (agenta) a zákazníka
    • Spokojný pracovník – Spokojný zákazník – Najlepšia referencia
  • 14:45 – 15:15

    Andrej Saxon

    Nastavenie spracovávania dát o zákazníkoch v systéme zákazníckeho servisu

    • Nastavenie kontaktných formulárov na informovanie zákazníka a vyžiadanie súhlasu so spracovaním osobných údajov za účelom spätnej komunikácie
    • Nastavenie procesov na automatické mazanie podnetov zo strany zákazníka
  • 15:15

    Tombola a ukončenie konferencie

Miesto konania

Apollo Hotel ****

Dulovo nám. 1

821 08 Bratislava

Apollo Hotel Apollo Hotel Apollo Hotel Apollo Hotel

GPS súradnice

N 48° 09' 00.5'' E 17° 08' 00.2'' ‎

Mapa

Nenechajte si ujsť komplexný prehľad aktuálnych trendov doplnený o príklady z praxe.

Cena vstupenky: 149 € bez DPH

Kúpiť vstupenku

25 % zľava - pri objednaní 2 účastníkov z jednej firmy - 112 € bez DPH
30 % zľava - pri objednaní 3 účastníkov z jednej firmy - 105 € bez DPH

Zľavy budú zohľadnené na faktúre.

Organizátori

Vydavateľstvo Verlag Dashöfer bolo založené v Nemecku v roku 1989 Hansom Dashöferom. Postupne sme sa rozšírili do ďalších krajín v Európe: Slovensko, Česko, Poľsko, Maďarsko, Portugalsko, Chorvátsko a Slovinsko. Na Slovensku pôsobíme od roku 1997 a venujeme sa odbornej literatúre a vzdelávaniu.

Organizátori konferencie

Partneri konferencie 

LiveAgent

Mediálny partner



Hore